DELFIN ENJOLRAS, “Mujer leyendo junto a una ventana”
Llibres llegits durant el 2015// Libros leídos durante el 2015
(en negreta els que més m´han agradat // en negrita los que más me han gustado)
(per ordre de lectura // por orden de lectura):
- L´illa de les mil fonts, Sarah Lark. Ressenya
- La llibreria de les noves oportunitats, Anjali Banerjee (Club de Lectura)
- Jo, jo, jo... i Shakespeare, David Safier. Ressenya
- La mecànica del cor, Mathias Malzieu
- En los zapatos de Valeria, Elisabet Benavent
- La llista dels meus desitjos, Gregoire Delacourt. Ressenya
- Faltas graves contra el amor romántico, Ángela González. Reseña
- Amor prohibit, Coia Valls. Ressenya
- La leyenda del Mapuche, Rogelio Aronna. Reseña
- Mili... ¡Milagro!, Sylvia Martin. Reseña
- El cristal amarillo de mis gafas, Gemma Celdrán. Reseña
- Mitos del mediterráneo para niños (y no tan niños), Silvia Zarco. Reseña
- La última noche en Tremore Beach, Mikel Santiago (Club de lectura)
- Leyendas de la Tierra Límite: Las Tierras Blancas, Ana González Duque. Reseña
- Redes de Pasión, Raquel Antúnez. Reseña
- Buenas noches, luna; Margaret Wise Brown y Clement Hurd. Reseña
- De Caperucita a loba en sólo seis tíos, Marta González de Vega. Reseña
- Las velas, Charlene Whitaker. Reseña
- Tiramisú al ron, Milly Johnson
- Yo no debería estar aquí, Sarah Degel. Reseña
- Mi karma y yo, Marian Keyes
- En tierra de fuego, Mayelen Fouler. Reseña
- Livia. La joven vestal, Obdulio López. Reseña
- Barbarus. La conquista de Roma, Santiago Castellanos (Club de Lectura)
- Feng Shui con gemas y cristales, Sandra Kynes. Reseña
- La ladrona de vestidos, Natalie Megs Evans
- El bosque encantado, Andrei Caro Berezin. Reseña
- El batec del temps, Cari Ariño. Reseña
- Chelston House, Laura Falcó Lara. Reseña
- La vida sigue, Jane Green
- ¡Despierta! Tu no eres tú, Ruth y Yechezkel Madanes. Reseña
- La Hija del Dragón, Myriam Millán. Reseña
- Bajo la luna del Amazonas, Lydia Alfaro. Reseña
- Cartas a una Extraña, Mercedes Pinto. Reseña
- Edén, Andrés Pascual (Club de Lectura)
- Diario de una volátil, Agustina Guerrero. Reseña
- Un estiu a l´Empordà, Màrius Carol. Ressenya
- Sabrina: 1- El mundo: 0, Rebeca Rus
- Un hotel en ninguna parte, Mónica Gutiérrez
- La casa de les miniatures, Jessie Burton (Club de Lectura)
- El moment de la meva vida, Cecelia Ahern. Ressenya
- Nueva Zelanda. ¿El último paraíso? Una ruta por las Antípodas. Jordi Bosch y Susanna Rodríguez. Reseña
- Yo también fui Jack el Destripador, Fernando García Calderón. Reseña
- El domador de lleons, Camilla Läckberg
- ¿Eres tú? Cova Galena. Reseña
- El amor huele a café, Nieves García Bautista
- Hojas de Dedalera, Victoria Álvarez
- Mientras sueñas, Esperanza Arcos. Reseña
- Mañana es Halloween, Israel Moreno
- Al llegar la primavera, Milly Johnson
- Un pacto de amor. Mi vida junto a Vicente Ferrer, Anna Ferrer. Reseña
- La cinta de Moebius, César Colomer. Reseña
- Me quedo contigo, Kris L. Jordan. Reseña
- La vida en positivo, Pedro Vaquero
- El guardián invisible, Dolores Redondo (Club de Lectura)
- Crónicas de una bruja universitaria, Silvia Serret
- Sabiduría y poder del ciclo femenino, Sarah-Maria Leblanc y Marie-Pénélope Pérés
- Dràcula, la novel.la i la llegenda. Clive Leatherdale. Ressenya
- Carmilla, J. S. Le Fanu, Ed. Siruela. Reseña
- Navidad en el Cupcake Café, Jenny Colgan
- All I want for Christmas, Claudia Carroll
- Totes les fades del regne, Laura Gallego
-
Les hores llunyanes, Kate Morton
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada